Vitaminlerin qebulunda ehtiyatli olun

21:57 – xeber – İnsanlarda çox zaman dərmanların əlavə təsirlərini venadaxili, inyeksiya şəklində qəbul edilən dərmanlar yaradır.
 
Bunu Trend-ə Səhiyyə Nazirliyi Kliniki Tibbi Mərkəzin Toksikologiya şöbəsinin müdiri Azər Maqsudov deyib.
 
O bildirib ki, dərmanların əlavə təsirləri ilə əlaqədar yalnız may ayında 11 nəfər müraciət edib. Onlardan 7-si xəstəxanaya yerləşdirilib.
 
Həkim qeyd edib ki, dərmanların əlavə təsirləri ilə əlaqədar xəstəxanaya müraciət edənlər daha çox yaşı 45-dək olan insanlardır.
 
Toksikoloqun sözlərinə görə, müraciət edənlər, əsasən, antibiotiklər və vitaminlərin qəbulu nəticəsində dərmanların əlavə təsirlərinə məruz qalıblar.
 
Vitaminlərin qəbulu ilə əlaqədar insanları diqqətli olmağa çağıran A.Maqsudovun sözlərinə görə, bədənin həssaslığı, müqaviməti pozulduqda da vitaminlərin qəbulu nəticəsində əlavə təsirlərin yaranması mümkündür.
 
O qeyd edib ki, uşaqlara həkim məsləhəti olmadan verilən vitaminlərin qəbulu onların səhhəti üçün ciddi təhlükələr yaratmasa da, orqanizmdə fəsadlar yarada bilər. Bu fəsadlar isə özünü allergik reaksiya formasında göstərə bilər.
 
Toksikoloq dərmanın əlavə təsirlərinin qeydə alınması ilə dərmandan zəhərlənmə arasında fərqlərin olduğunu deyib. Onun sözlərinə görə, çox zaman xəstəni dərman zəhərlənməsi adı ilə xəstəxanalara gətirirlər, amma bu da əksər hallarda təsdiqlənmir. Belə hallarda xəstənin vəziyyəti pisə doğru dəyişsə də, müayinə zamanı dərman zəhərlənməsinin əlamətləri müşahidə edilmir. Xəstə dərmanın əlavə təsirlərinə məruz qaldığı üçün tibbi yardımdan sonra evə buraxılır. Dərman zəhərlənməsi olduqda isə xəstə mütləq xəstəxana rejimində müalicə edilməlidir.
 
A.Maqsudov deyib ki, dərmanın əlavə təsirləri özünü allergik reaksiya kimi büruzə verir. Bu zaman dəridə qızarma olur, başgicəllənməsi yaranır: "Ümumi əlamətləri dərman zəhərlənməsinə oxşayır, amma bu əlamətlər dərman zəhərlənməsi deyil. Dərman zəhərlənməsi laboratoriyada qanın toksiki-kimyəvi analizi vasitəsilə ilə müəyyən olunur. Bu analizin müayinəsi zamanı dərman zəhərlənməsinin baş verib-vermədiyini və hansı tip dərmandan baş verdiyi təsdiqlənir".

axar.az

Yorum Gönderin

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Arabic ar.wikiapp.org
Chinese (Simplified) zh-CN.wikiapp.org
Croatian hr.wikiapp.org
Czech cs.wikiapp.org
Danish da.wikiapp.org
Dutch nl.wikiapp.org
Finnish fi.wikiapp.org
French fr.wikiapp.org
German de.wikiapp.org
Greek el.wikiapp.org
Hindi hi.wikiapp.org
Italian it.wikiapp.org
Japanese ja.wikiapp.org
Norwegian no.wikiapp.org
Polish pl.wikiapp.org
Portuguese pt.wikiapp.org
Russian ru.wikiapp.org
Spanish es.wikiapp.org
Swedish sv.wikiapp.org
Indonesian id.wikiapp.org
Serbian sr.wikiapp.org
Slovak sk.wikiapp.org
Ukrainian uk.wikiapp.org
Hungarian hu.wikiapp.org
Turkish tr.wikiapp.org
Persian fa.wikiapp.org
Afrikaans af.wikiapp.org
Azerbaijani az.wikiapp.org